Bloggfavoriter och varför

Del 1 - Tre saker ni inte visste om mig
Del 2 - Bloggfavoriter och varför
 

Del 3 - En vanlig fredagkväll
Del 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig arbetsdag  
Del 5 - Hur jag sminkar mig
Del 6 - En nytagen bild på mig
Del 7 - Det här vill jag ha 
Del 8 - Såhär är jag som person 
Del 9 - Mitt favoritband/favoritartister 
Del 10 - Mitt hem
Del 11 - En bild på mig och en kompis 
Del 12 - En bild som gör mig glad 
Del 13 - I min väska
Del 14 - Mina dåliga vanor/egenskaper 
Del 15 - En bild på mig och någon jag älskar 
Del 16 - Det här får mig att må bra
Del 17 - En bild på min handstil 
Del 18 - Bästa tidsfördrivet
Del 19 - Film/TV-favoriter
Del 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

skriven

jag gillar också keela, dock läser jag sällan hennes blogg då jag tycker den är rätt tråkig nu när hon flyttat.. men följer hennes youtubekanal!

2 Loviza :

skriven

vad tycker du om mitt senaste inlägg om våldtäkt , lämna gärna ett kommentar så jag vet va andra tycker & tänker :) ha en bra dag :)

3 Loviza :

skriven

vad tycker du om mitt senaste inlägg om våldtäkt , lämna gärna ett kommentar så jag vet va andra tycker & tänker :) ha en bra dag :)

Kommentera här: