Tre saker ni inte visste om mig

Så, nu är det såhär att jag kommer börja med en sån här blogg-lista! Vanligtvis fungerar dom så att man har en lista med olika saker man ska blogga om, en sak för varje dag. Men då blir ju bloggen helt dö-tråkig, så istället för dagar använder jag mig av delar, så att jag även kan blogga om annat! Så, vi börjar med del 1 redan nu.

Del 1 - Tre saker ni inte visste om mig

Ett: Jag är vänsterhänt. Därför är jag himla kreativ, heuheu!

Två: Jag har ett karaktärsdrag som kallas högkänslighet. Det innebär att jag och 10% av världens befolkning känner alla slags känslor mycket starkare än resterande 90%. Därför blir jag alltid extra ledsen, eller extra glad, eller typ dödslycklig av natur! Haha!

Tre: Jag är EXTREMT morgontrött. Extremt. Jag har otroligt svårt att vakna, och snoozar i minst en timme. Om jag väl går upp, blir jag så deprimerad och tycker så synd om mig själv. Det händer ofta att jag skiter i viktiga saker pga att det känns viktigare att vara kvar i sängen. Mitt arbete är inte det ultimata för mig med tanke på detta.





Resten av listan kommer se ut som följande

Del 2 - Bloggfavoriter och varför
Del 3 - En vanlig fredagkväll
Del 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig arbetsdag 
Del 5 - Hur jag sminkar mig
Del 6 - En nytagen bild på mig
Del 7 - Det här vill jag ha 
Del 8 - Såhär är jag som person 
Del 9 - Mitt favoritband/favoritartister 
Del 10 - Mitt hem
Del 11 - En bild på mig och en kompis 
Del 12 - En bild som gör mig glad 
Del 13 - I min väska
Del 14 - Mina dåliga vanor/egenskaper
Del 15 - En bild på mig och någon jag älskar 
Del 16 - Det här får mig att må bra
Del 17 - En bild på min handstil 
Del 18 - Bästa tidsfördrivet
Del 19 - Film/TV-favoriter
Del 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör

Kommentarer:

1 MATILDA ROSQVIST:

skriven

kul att läsa :)

2 MADDISENJ.SE:

skriven

Kul läsning!

3 FANTASYDINING-En blogg om temarestauranger och resor:

skriven

Nummer 2 där måste jag både vara fördel och nackdel ibland för dig!

4 Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

skriven

sv; haha jaaa jag äter bananpizza och favoritmat är såklart flygande jakob (kyckling, banan, jordnötter, bacon typ) <3

5 Twiggy Lundberg:

skriven

Jag är också vänsterhänt, och morgontrött. Och jag skulle fan ibland kunna tro att jag är högkänslig hahaha.

6 Thuna:

skriven

Jag tillhör också den delen som är högkänslig. Jag reagerar lite starkare än andra på saker och situationer. Dock har jag även en ångestsjukdom som påverkar en del :) Så om något jobbigt kommer upp så reagerar jag extremt starkt och får ångest/panikångest. Så tror jag vet hur du menar ^^

7 Ida ☯ the sky under the sea :

skriven

Tycker sånna här listor är kul. Har också kört så att det blir delar och inte varje dag, annars tröttnar man så fort. Förutom nu i september så körde jag faktiskt dag-för-dag ^^

Kommentera här: