The Year Of 2009

Januari:
- Jag träffade Kevin för första gången vilket gjorde Emanuel svartsjuk.
- Jag var svartsjuk och rädd för att förlora någon jag älskade.
- Jesper var i stockholm och jag fick inte träffa honom.
- Hade jättekul med Unnder, saknar.
- Såg Backyard Babies på tyrol!

Februari:
- Jag fixade massor med mitt hår.
- Jag var ganska emo den här måndaden.
- Jag grät i rasmus famn och myste med Unner.
- Gjorde också ett av mitt livs största misstag den här månaden.


Mars:

- Fotade lillebrors band i farsta
- Åkte snowboard för första gången och mördade min svanskota
- Började färga håret blondt

April
- Tanto första gången för året. (April? det är ju skitkallt? stämmer det?!)
- Jag var fett skate och åkte fett mycket skateboard med Kaiz
- Fotade lillebror, albin m.fl i studion
- Träffade en skitsnygg kille i farsta, men jag glömde ta hans nummer så jag har inte hittat honom! Skulle inte förvåna mig om jag redan känner honom men inte visste att det var han >.<
- Min telefon gick sönder
- Jessica fotade mig i casual kläder i en skog, och en hund attakerade mig så jag höll på att ramla ner för ett stup. HAHA.
- Valborg, trevlitr trevligt.

Maj
- Jag fyllde 17 år
- Ja tror jag träffade Toby (Rock n Roll Allstars) för första gången
- Bögen i min klass blev officiellt bög p.g.a en bild jag tog på en fest.
- Jag köpte mina skor med 12 cm klack
- Festade fett mycket
- Första Badbergs-kvällen, as mysigt
- Mitt hår blev vitt

Juni
- Jag var massor i Tanto och i Vitan.
- Träffade Tobbe och Lo första gången
- Träffade Celina första gången på Skolavslutningen
- Träffade även UppsalaFelicia för första ggn. Och säkert massa andra.
- Såg Hcss på grönan med Unner
- Fick vara med i polisförhör
- Massor med Fester hos Sofia
- Träffade Neonmartin, tea och dom första gången.
- Åkte på Peace&Love vilket blev bättre än jag trodde.
Lärde känna Robban, Cissi m.fl
- SÅG MÖTLEY CRUE!  -->

Juli
- Bodde på fagerholm i en vecka
- Träffade Metallslave för första gången
- Åkte på hultsfred, lärde känna Mike, Johan och Adam.
- Åkte till Mike i finspång och mysade en del
- Var i tanto och badade topless med Linnea
- Träffade Fells för första ggn i tanto någon gång här också..
- Var med EmoJimmy i tanto och badade kl 4, träffade Cissi och Crille igen


Augusti
- Jag söp ensam i Niklas lägenhet
- Jag hittade Smash
- Sophia fyllde 18 och jag träffade Emma första
gången utan att jag hade en aning om det
- Cruising på sveavägen, askul
- Jag var på stagedive och var arg på Toby
- Niklas fyllde massor med år
- Jag var i uppsala och träffade Amanda, Dennis och dom första gången.
- Åkte på skogsröjet och träffade EksjöAlex och massa
andra nice människor. Något av det roligaste på året.

September
- Började umgås mycket med Celina
- Träffade Robban, leo, viktor och dom.
- På helgerna praktiskt taget bodde vi hos Jocke i kungsängen


Oktober
- Hade känt Emanuel i ett år
- Träffade Matti för första gången
- Åkte på Sweden Rock kryssning, lärde känna Charlie på riktigt, träffade även annat nice folk
- Kramades med Simon Cruz
- Min kamera blev snodd
- Vi dumpade Robban, Jocke och dom
- Jag klippte lugg
- Asnice partey hos Charlie
- Började umgås med Albin, träffade Ludde för första ggn
- Sebbe blev kär i mig.. usch.

November
- Jag fixade en katt åt Celina
- Började praktisera
- Träffade Pontus för första gången.. iallafall första ggn vi
pratade utan att jag var jävligt tankad och han var jävligt avvisande :P
- Tob blev min flickvän
- Sjukt mycket party den här månaden
- Köade till kiss, allt gick åt helvete, träffade Felix första gången
- Träffade Emma för första ggn "Officiellt"
- Blev tillsammans med Manne på fyllan och blev
sedan sårad för att vi insåg hur korkat det var
- Träffade Jimmy för första gången den här månaden också!
- Bråkade som FAN med Celina:(

December
- Träffade Baby för första ggn. (Alex)
- Träffade Speed Parade första gången
- Såg New Moon på bio med Baby
- Festade hos Nelson
- Blev sams med Celina
- Mike var i stockholm så jag träffade honom
- Blev massa sjuk och låg hemma längre än en vecka, besökte 3 sjukhus på 1 natt
- EksjöAlex var i stockholm och självklart var jag sjuk då
- Celina åkte till Thailand, och Alex åkte hem till Varberg

N' there it is!

Kommentera här: