Livet just nu

Jag märker verkligen hur beroende av "selfies" min blogg är. Det känns inte alls lika roligt att fota typ... "grejer" att lägga upp. Haha! Nu känns det som jag har varit ful hur länge som helst. Får inte till en ända bra bild, och mitt hår är i någon slags övergångsfas. 
 
Jag har rätt fullt upp nu. Jobb idag + igår, utöver det ska jag idag tapetsera i mitt vardagsrum, och städa klart lägenheten (som jag började med igår) , skall även på terapi. Sedan blir det Valborg i Uppsala, och på fredag kommer två av mina vänner från Eksjö hit, på lördag fyller jag år och nästa vecka har jag arbetsintervjuer. SÅ MYCKET SAMTIDIGT. Men det är ganska skönt, man hinner inte tänka på så mycket annat. 
 
Så nu ska jag flyyyyta in i stressen igen genom att ta mig iväg och jobba. Hehwäwh. 
 
 

Kommentera här: