Bilder från valborg!

Tyvärr suger skärpan eftersom dom är tagna från bdb.. Zandra och Amanda tror jag har tagit dom.. eller, iallafall deras kameror. haha. 


Jag&Amanda


Jag&Zandra
Andreas"Åke", Jag&Matilda


Bror, Zandra&Jag
Mikki,Sanna,Zandra,Amanda, Jag, Natalia och en gömd matilda


Jag, Bror&Amanda  - vad gör vi lixom?


Jag,Bror&Amanda


Amanda,Random, Andreas"Åke", Bror, Zandra&Jag
Mikki, Sanna, Jag& Andreas"Åke"
Någon? Jag, Mikki&Sanna


Någon som alltid bjöd på Cigg som jag inte minns namn på, Andreas "åke", Jag, Bror, Amanda, Matilda, Amandas Ragg, Natalia.



Kalla mig ego om ni vill, haha ! Men det är inte kul om jag inte är med på bilden. Awesome Dag för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0