Det här inlägget...

... skiljer sig inte alls från dess företrädare. 
 
Efter en seg dag i sängen (fram till typ kvart i fem, no kiddin') så tog jag en promenad ner till centrum och handlade lite, och efter ett specifikt antal timmar magi i köket så serverades, för första gången sedan jag blev vegan för ~1,5 år sedan, raggmunk med bacon och lingonsylt! Fast inte bacon såklart, mer som fejkon. 
 
För er vegan-skeptiker kan jag tala om att raggmunken smakade precis som vanligt, som sån med kobröstmjölk och ägg i. (Är det ens ägg i sån raggmunk?) Jag är med andra ord nöjd och glad och har förmodligen ätit aningen för mycket(:
 
 

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

så härligt med vegansk raggmunk :D Jag är så avundsjuk, jag är nämligen dödshungrig men ska ut och äta idag, så jag väntar fortfarande på att de ska ringa ;P HUNGRAR av din bild :D

Svar: Haha awh! Hoppas du inte fick vänta förlänge och att det också smakade bra:D
Janie

Kommentera här: